اسباب بازی سگ

بازدید: 2,631 بازدید
اسباب بازی سگ صدادار یکی دیگه از محبوب ‌ترین انواع اسباب بازی بین سگ ها هستن که در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف وجود دارن. این اسباب بازی ها معمولا از جنس لاستیک، پلاستیک و وینیل هستن و استحکام اونا به جنس و ساختشون بستگی داره.  به این نوع اسباب بازی ها تاتی هم میگن و برای سگ هایی که در حال دندون درآوردن هستن مناسبه.
  • بازی و سرگرمی سگ ها:

    سگ ها موجودات پر جنب و جوش و فعالین و عاشق بازی کردن و حتی جویدن هر چیزین؛ چون این کار یکی از کارای غریزی اوناست و درسته همونطور که میدونید سگ ها خیلی بازیگوش تر و پر انرژی تر از گربه ها هستن. و اونا رو نمیتونید مثل گربه ها مدت طولانی تو خونه تنها بذارید چون نمیتونن خودشون رو سرگرم کنن و بازی کنن تا شما برگرید خونه!

    سگ ها معمولا وقتی صاحبشون از خونه میره بیرون میرن یه جای مشخص میشینن و منتظر میمونن تا صاحبشون برگرده خونه و هرچه قدر برگشت شما به خونه بیشتر طول بکشه سگتون هیجانش بالا تر میره و بیشتر برای بازی کردن و تفریح کردن با شما ترقیب میشه.

    و وقتی شما اومدید خونه از سر و کولتون بالا میره و هیجان زیادی از خودش نشون میده. اما اگه این کار به مرور تکرار بشه و سگتون رو چند دفعه و طولانی مدت تو خونه تنها بذارید حتی ممکنه افسردگی بگیره که این یه اتفاق خیلی بدی برای شما که صاحب سگ هستید و خود سگه.

    شما باید به عنوان صاحب سگ یه تایمی از روز رو به سگتون اختصاص بدید تا هم انرژی حیوون فعالتون رو تخلیه کنید و هم وسایل خونه رو از دست گاز گرفتن و چنگ زدن نجات بدید و سگ سالم تر و شادتری داشته باشید. اگه سگ شما به اندازه کافی بازی نکنه ممکنه دچار مشکلات رفتاری زیادی بشه و هم خودش و هم صاحبش رو به دردسر بندازه.

    سگ ها بعد از چرت زدن و استراحت کردن و لم دادن روی پای صاحبشون نیاز دارن که حتی تو خونه هم که شده چند تا بازی کوچیک داشته باشن، برای همین خریدن اسباب بازی برای سگ خیلی مهمه، حتی با یه سری از اسباب بازی سگ میشه سگ رو جوری مشغول کرد که چند ساعتی بشه تو خونه تنهاش گذاشت. سگ ها به تحرک زیاد نیاز دارن و استفاده از اسباب بازی سگ بهترین راه درست کردن تحرک برای اوناست جوری که بتونن هر روز باهاش بازی کنن.

    وقتی دارید برای سگتون اسباب بازی میخرید باید به به سری نکته ها توجه ویژه داشته باشید، ما اینجا اون نکته ها رو بهتون میگیم:

    • وقتی دارید برای سگتون اسباب بازی سگ میخرید به مواد تشکیل دهنده اون اسباب بازی سگ زیاد دقت کنید، چون ممکنه موادی توش به کار رفته باشه که برای سگتون مضر باشه.
    • اسباب بازی هایی که تو پرن و علاوه بر اینکه خطرناکن و ممکنه سگ ازشون بخوره، عمر بالایی هم ندارن و زود از بین میرن.
    • اندازه اسباب بازی که برای سگتون انتخاب میکنید خیلی مهمه، این اسباب بازی نباید کوچیک باشه که سگ بتونه اونو بخوره و براش مشکل به وجود بیاد.
    • بهترین کار اینه که چند تا اسباب بازی مختلف تو سایزهای متفاوت برای سگتون بخرید و بذارید جلوش تا ببینید کدوم نوع براش مناسبه اما وقتی این وسایل رو بهش میدید چند بار اول بشینید کنار سگتون تا مطمئن باشید اونو قورت نمیده.
    • حتی سگ هایی که نژاد بزرگ دارن مثل ژرمن شپهرد نمیتونن اسباب بازی سگ هایی که بزرگتر از توپ تنیس هستن رو بخورن این ملاک خوبی برای خریدن اسباب بازی سگتونه.
    • اسباب بازی سگ رو که میخواید انتخاب کنید باید حواستون به سفت بودنش هم باشه اگه زیادی محکم و سفت باشه باعث شکستن دندون سگتون میشه.
    • بهترین انتخاب اسباب بازی برای سگ ها اسباب بازی لاستیکیه! چون نه زیادی سفتن که باعث اذیت شدن دندون سگتون بشه و نه خیلی زود خراب و بی استفاده میشن. تازه این اسباب بازی سگ ها قیمت پایین و مناسبی هم دارن و برای سفت کردن دندون ها و آرواره های سگ تون مخصوصا وقتی توله هستن خیلی کاربردیه.

     

    تنوع اسباب بازی برای سگ ها خیلی بالاست و انواع مختلفی مثل پرشی، پرتابی، هوشی، تو خالی، طنابی و… دارن و حتی بعضی از اونا همونطور که بالاتر گفتیم مخصوص دندون های سگ هستن. اگه سگ شما جونده خیلی خوبیه و دوس داره هرچی جلوش میبینه رو بجوئه بهترین گزینه براتون اسباب بازی سگ مخصوص جویدنه این اساباب بازی ها مخصوص جویده شدن هستن و تا مدت زیادی دوام دارن.

    بعضی از اسباب بازی ها هم وجود دارن که میتونید اونارو به راه دور پرت کنید و حتی بعضی از اون صدا دار هم هستن و برای فضای باز بیشتر استفاده میشن و میتونید با اونا چندین ساعت سگتون رو مشغول کنید.

    ما اینجا چند نوع از اسباب بازی رو به شما معرفی میکنیم تا برای خریدن اسباب بازی سگ گیج نشید؛ میتونید تمام این اسباب بازی هایی مکه اینجا میگیم و یه عالمه اسباب بازی دیگه رو از سایت پارسی کت بخرید و سگتون رو خوشحال کنید:

     

    توپ بازی سگ

     

     

    توپ یکی از معروف ‌ترین انواع اسباب بازی مورد علاقه سگ هاست و همه نژادهای سگ عاشق توپ بازی و دنبال کردن توپ هستن. به همین دلیل هم تنوع زیادی از توپ برای سگ‌ها وجود داره که می تونید از اونا برای آموزش توپ بازی به سگ استفاده کنید؛ از توپ تنیس ساده گرفته تا توپ‌های لاستیکی و توپ‌های شب تاب و چراغدار.

    خیلی از توپ ها صدادار هم هستن و با فشار دادنش صداهای مختلفی ازشون در میاد که سگ ها عاشق اونا هستن. توپ تنیس معمولا برای تمام نژادها مناسبه، اما توپ‌های بزرگ ‌تر برای نژاد سگ‌ های بزرگ مثل هاسکی و ژرمن شپرد و روتوایلر و توپ‌های کوچک برای نژاد سگ ‌های مینیاتوری و کوچک مثل پامرانین و شیتزو هم در بازار وجود دارن.

     

     

     

    اسباب بازی سگ جغجغه دار

     

     

     

    اسباب بازی سگ صدادار یکی دیگه از محبوب ‌ترین انواع اسباب بازی بین سگ ها هستن که در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف وجود دارن. این اسباب بازی ها معمولا از جنس لاستیک، پلاستیک و وینیل هستن و استحکام اونا به جنس و ساختشون بستگی داره.  به این نوع اسباب بازی ها تاتی هم میگن و برای سگ هایی که در حال دندون درآوردن هستن مناسبه.

     

     

     

    اسباب بازی دندونی سگ

     

     

     

     

    سگ‌ها عاشق جویدن هستن و اگه اسباب بازی سگ مناسب دور و برشون نباشه، ممکنه دمپایی، پایه صندلی و هرچیزی که دم دستشون باشه رو بجون! به همین دلیل خریدن اسباب بازی ‌های جویدنی علاوه بر سرگرم کردن سگ، خونه‌ تون رو هم از خرابکاری های احتمالی محافظت می‌ کنه. وقتی توله سگ ‌ها شروع به دندون درآوردن می ‌کنن لثه‌هاشون دچار خارش شدیدی می ‌شه و نیاز دارن با جویدن کمی از خارش لثه ‌هاشون رو کم کنن؛ همچنین سگ‌های بالغ هم به خاطر غریزه شکار، عاشق جویدن هستن.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    دسته‌بندی بلاگ
    اشتراک گذاری
    نوشته های مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یوتوپ
    گربه ها

    هیچ محصولی در گربه ها نیست.

    ورود به سایت