خرید بچه گربه اصیل و 3 راه تشخیص آن

خرید بچه گربه اصیل

خرید بچه گربه اصیل | خرید بچه گربه اصیل

گربه ها موجودات دوست داشتنی و زیبایی هستند که چندین سال است که به عنوان یکی از محبوب ترین پت و حیوان خانگی به شمار می روند

تمام گربه ها با هر نژادی اصالت دارند، به این گونه که افراد از روی ویژگی های ظاهری و خلق و خوی آن ها می توانند متوجه بشوند که اجداد این گربه ها و خواستگاه انها به کجا بر می گردد؛ افراد  زیادی بر این باور هستند که هر چه قدمت یک نژاد از گربه بیشتر باشد، آن نژاد اصیل تر خواهد بود.

گاهی اوقات برای صاحبان گربه این سوال پیش می اید که ایا گربه من اصیل است؟ از کجا متوجه بشوم که گربه من اصیل است؟

راحت ترین و بهترین راه برای انکه متوجه بشوید گربه شما اصیل است یا یک نمونه میکس شده از چند گربه است، توجه به ویژگی ها و خصوصیات های ظاهری است؛ در هنگام خرید بچه گربه اصیل بهتر است این را بدانید که افرادی که می خواهند اصالت گربه را مشخص کنند، باید در این کار تجربه داشته باشند تا بتوانند به خوبی به بررسی آن بپردازند.

اگر قصد خرید بچه گربه اصیل را دارید اما نمیدانید از کجا و کدام پرورش دهنده یک گربه اصیل بخرید که درباره ان مطمئن باشید می توانید این کار را به پارسی کت بسپارید.

تشخیص اصالت گربه

برخی از استاندارد هایی که با بررسی آن ها، امکان تشخیص اصالت گربه وجود دارد، شامل: رنگ چشم، موی گربه ‌ها، طرح‌ ها و یا مدل های روی بدن آن‌ ها می شود. با توجه به موارد گفته شده امکان تشخیص نژاد گربه از نظر فیزیکی وجود دارد. البته این که بخواهید از روی رنگ و طرح هر کدام از نژاد ها اصالت گربه ها را بررسی کنید، کار دشواری است و به تجربه بسیار نیاز دارد و بهتر است که این کار را به افراد ماهر و با تجربه بسپارید.

یک نکته ای که بهتر است در هنگام خرید بچه گربه اصیل به یاد داشته باشید، این است که گربه ‌های خانگی رنگ ‌ها و مدل‌ های متنوعی دارند. هم چنین بلندی مو هایشان متنوع و متفاوت است که گاهی اوقات اندازه مو هایشان به نژاد انها ، بستگی دارد؛ در ادامه برای سهولت در خرید بچه گربه اصیل ، چند نژاد گربه را بررسی و معرفی می کنیم.

خرید بچه گربه اصیل| خرید بچه گربه اصیل

اصالت بچه گربه اسکاتیش:

همانطور که گفتیم برای بررسی اصالت گربه اسکاتیش باید در ابتدا به خصوصیات ظاهری ان توجه کنیم. این گربه دارای گردنی کوتاه و محکم، چشمانی درشت و دوست داشتنی، دم بلند و انعطاف پذیر و دارای انتهایی مخروطی شکل، بدنی گرد و تقریبا تپل هستند.

این نژاد دو پوشش کوتاه و بلند دارد. و از لحاظ رنگ بندی به سه دسته تقسیم می شود.

  1. رنگ های یکدست که مثل: سفید، آبی، سیاه، نارنجی و کرم
  2. خال خالی و راه راه که مثل: نارنجی، نقره ای، قهوه ای و آبی
  3. رنگ های سایه دار یا دودی که مو هایی با ریشه های سایه روشن و نوک سیاه است و مثل: سیاه به همراه آبی، نقره ای به همراه طلایی، صورتی کمرنگ و سیاه و سفید می باشد.
خرید بچه گربه اصیل | خرید بچه گربه اصیل

اصالت بچه گربه پرشین:

ظاهر این گربه بسیار خاص و زیبا می باشد که به همین علت از روی ویژگی های ظاهری آن ها می توانید به اصیل بودن پرشین پی ببرید. اما این را هم در نظر داشته باشید که گربه نژاد پرشین نیز مانند سایر گربه ها انواع مختلفی دارد.

این نژاد دارای پوشش بسیار زیبا، فریبنده و بلند می باشد، اندازه آن ها نسبت به نوعشان و هممینطور جنس نر و ماده بودنشان فرق دارد، چرا که گربه های ماده کمی کوتاه تر از گربه های نر هستند. چشم‌ های زیبا و با رنگ خاص این نژاد ، یکی از دلایلی است که باعث منحصر به فرد بودن این نژاد شده است. به طور کلی می توان گفت که آن ها دارای پا های کوتاه ، گردن کلفت و کوتاه ، صورت گرد و بزرگ ، بینی پهن و کوتاه ، گوش‌ های کوچک و گرد و در نهایت بدن منحنی‌ شکلی هستند.

خرید بچه گربه اصیل | خرید بچه گربه اصیل

نژاد DSH؛ اصیل یا بی اصالت؟

این نژاد یکی از نژاد هایی که در سراسر دنیا با تنوع زیاد یافت می شوند، به همین دلیل اکثر مردم به دلیل این که شجره نامه و اصل و نسب این گربه ها مبهم است، به آن ها بی توجهی می کنند و ترجیح میدهند گربه هایی با اصالت انتخاب کنند زیرا خصوصیات رفتاری این گربه ها کاملا مشخص است.

گونه های زیادی از این نژاد وجود دارند و به طور معمول در خیابان ها زندگی می کنند که به همین علت در سراسر دنیا به آن ها لقب گربه های خیابانی را داده شده است.

خرید بچه گربه اصیل از کدام پرورش دهنده معتبر گربه در تهران امکان پذیر است؟

اگه دوست دارید بیشتر با گربه ها و زندگیشون و کارایی که انجام میدن آشنا بشید حتما مقاله ها و نوشته های پارسی کت رو بخونید و سوالاتتون رو تو قسمت نظرات از ما بپرسید یا به شماره هایی که توسایت هست با ما تماس بگیرید.

برای خرید بچه گربه اصیل و نژاد دار مثل پرشین و اسکاتیش فولد و انفولد و…. میتونید به سایت پارسی کت برید، حتی اگه تو شهر دیگه ای به جز تهران هستید هم پارسی کت براتون عکس و فیلم میفرسته و میتونید بچه گربه مورد علاقتون رو انتخاب کنید و بعد از اون خیلی سریع بچه گربتون رو سالم و سلامت در خونتون تحویل بگیرید.

خرید بچه گربه اصیل | خرید بچه گربه اصیل

بچه گربه های اصیل ای که از پارسی کت میخرید همشون واکسن زده هستن و از پدر و مادر وارداتی و کاملا اصیلن ، البته پارسی کت گواهینامه (WFC)  از سازمان جهانی گربه ها از آلمان رو هم داره که این باعث میشه با خیال راحت گربه مورد علاقتون رو ازش بخرید.

لازمه اینو هم بدونید که بچه گربه های پارسی کت تا 55 روزگی از شیر مادرشون تغذیه میکنن نه شیر خشک و همین باعث میشه که وقتی  به سن بلوغ رسیدن مشکلات کمتری از لحاظ بیماری های جسمی داشته باشن و شما با خیال راحت بچه گربه خوشگلتون رو بزرگ کنید. برای دیدن عکسای نژادای مختلف بچه گربه های مثل اسکاتیش فولد و پرشین میتونید به اینستا یا سایت پارسی کت برید و حتی سوالی درباره نژادا داشتید از ما تو سایت بپرسید تا پرورش دهنده و مشاورای ما بهترین اطلاعات رو به شما بدن و راهنماییتون کنن