آیا بیماری سگ های دیابتی بدون تزریق انسولین قابل درمان هستند؟

آیا بیماری  سگ های دیابتی بدون تزریق انسولین قابل درمان هستند؟

خرید غذای سگ دیابتی

تقریباً در همه موارد دیابت سگ ، انسولین درمان توصیه شده است. انسولین باید تزریق شود و اغلب لازم است دو بار در روز تجویز شود

. با این حال ، بسیاری از صاحبان سگ علاقه چندانی به فکر تزریق انسولین به سگ خود ندارند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که فکر تزریق انسولین به سگ خود را ندارید ، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا گزینه های دیگری برای درمان سگ دیابتی شما وجود دارد؟

روش های درمانی غیر از انسولین

متأسفانه ثابت شده است که گزینه های دیگر برای درمان دیابت در سگها کمتر موفقاست. زمانی امید بود که عوامل قند خون دهانی که هنگام تزریق از طریق دهان برای کاهش قند خون عمل می کنند ، در درمان سگ های دیابتی مفید باشند. اما ثابت نشد .

چرا انسولین بهترین روش درمانی است

دلیل اصلی اینکه انسولین بهترین درمان برای دیابت سگ است این واقعیت است که سگهای دیابتی تقریباً همیشه از دیابت وابسته به انسولین رنج می برند.

این بدان معنی است که سلولهای پانکراس که به طور معمول انسولین ترشح می کنند دیگر عملکردی ندارند . لوزالمعده نمی تواند دیگر انسولین به مقدار کافی برای تنظیم سطح گلوکز خون سگ دیابتی ترشح نمی کند.

این با دیابت گربه سان متفاوت است . زیرا ، در اوایل بیماری ، گربه ها ممکن است از دیابت غیر انسولین رنج ببرند ، به این معنی که لوزالمعده آنها هنوز توانایی ترشح انسولین را دارد. از آنجا که برخی از توانایی ترشح انسولین برای این گربه ها وجود دارد . ممکن است محصولات خوراکی کاهش قند خون موثر باشد (یا نباشد). با این حال ، در سگها ، این محصولات عملکرد خوبی ندارند زیرا لوزالمعده دیابتی سگ به سادگی نمی تواند برای ترشح انسولین جمع شود.

در بیشتر موارد دیابت سگ ، انسولین بخشی ضروری از درمان است. در حقیقت ، تزریق انسولین در واقع سنگ بنای درمان دیابت در سگ ها است. به یاد داشته باشید ، حتی اگر در ابتدا فکر تزریق انسولین به سگ شما ترسناک باشد ، می توان آموختن آمپول را به بیشتر افراد آموزش داد. به آسانی. دامپزشک می تواند به شما در یادگیری نحوه انجام این کار کمک کند.

پارسی کت آرایشگاه تخصصی حیوانات خانگی در منطقه سعادت آباد

آرایشگران پارسی کت دارای مدارک بین المللی می باشند و  در محیطی آرام و دوست داشتنی انواع خدمات اصلاح، کوتاه کردن، آرایش و گریم گربه را انجام می دهند ..

برخی خدمات پارسی کت

آرایش و اصلاح تخصصی تمای نژادها با قیچی و ماشین اصلاح

شستوشو با شامپوهای با کیفیت  

خدمات ناخن، رنگ، گره زدایی، همسان سازی مو

و مشاوره تخصصی

جهت کسب اطلاعات بیشتر ، خرید گربه و اصلاح سگ و گربه می توانید به سایت پارسی کت مراجعه کنید .