خرید گربه ترکیش وان | 0 تا 100 خرید گربه

خرید گربه ترکیش وان

 

خرید و نگهداری از بچه گربه در زندگی آپارتمان نشینی امروزه، برای افرادی که توانایی نگهداری از سگ را ندارند، یکی از بهترین گزینه ها به حساب می آید چرا که گربه ها توانایی تنها ماندن در خانه تا چندین ساعت را دارند و نسبت به سگ ها مستقل تر هستند، پس شما می‌ توانید به راحتی به کار های بیرون از خانه خود برسید و نگران دستشویی و غذا خوردن و حتی بازی کردن گربه خود نباشید.

به طور معمول گربه های بالغ و بچه گربه ها برای تنها ماندن نیاز به غذا و آب کافی، خاک مناسب برای دستشویی و جایی راحت برای استراحت دارند.

در عین تحرک زیاد؛ بچه گربه ها نسبت به گربه های بالغ برای روند صحیح رشد خود به استراحت بیشتری نیاز دارند پس در نتیجه در طول روز بیشتر می ‌خوابند و از این بابت تنها گذاشتن آن ها مشکل ساز نیست اما این موضوع در رابطه با خرید گربه ترکیش وان می تواند دردسر ساز باشد زیرا که این گربه ،گربه بسیار فعالی است و اگر بیش از اندازه در خانه باشد و حوصله اش سر بروید ممکن است برای ظروف شما مشکل ایجاد شود.

باید به این موضوع توجه کرد که اکثریت نژاد گربه ها برای تنها ماندن نیاز به اسباب بازی دارند تا حوصله شان سر نرود و گربه ترکیش وان هم از این قاعده مستثنا نیست و بهتر است حتما چندین اسباب بازی مانند توپ و نخ و … در خانه برای او خریداری کنید.

نکته ای که هنگام خرید گربه ترکیش وان باید در نظر داشته باشید این است که این گربه رفتار دوستانه ای دارد و همینطور گربه مهربان و با محبتی است که عاشق گرفتن توجه از سمت صاحبش است. این گربه بسیار سر به هوا و پر تحرک است و همینطور عاشق اب بازی کردن.

گربه های ترکیش وان که زادگاه اصلی آنها در شهر وان کشور ترکیه است دوست دارد که شما چیزی را برایش پرتاب کنید و او برایتان بیاورد، این گربه به دلیل شخصیت اجتماعی اش می تواند حیوان خانگی بسیار مناسبی برای شما باشد و با دیگر حیوانات خانگی شما نیز ارتباط خوبی برقرار کند.

5  ویژگی ظاهری در هنگام خرید گربه ترکیش وان:

  1. دم متوسط و پر مو
  2. بدنی قدرتمند و عضلانی
  3. صورت کشیده و مثلث شکل
  4. بینی صاف و استخوان گونه برجسته
  5. پاهای عضلانی

 

خرید گربه ترکیش وان

لازم است بدانید که داشتن چشم هایی خاص، بزرگ و گرد به رنگ کهربایی و ابی و همینطور دو رنگ، موجب شده که در هنگام خرید گربه ترکیش وان روی قیمت این گربه تاثیر داشته باشد پوشش ترکیش وان مانند دیگر گربه ها در تابستان کوتاه و در فصل سرما بلندتر است، گربه های ترکیش وان سه تا پنج سال طول می کشد تا به رشد کامل خود برسند به همین دلیل بعد از رشد کامل خود دارای بدنی قوی و عضلانی می شوند.

در هنگام خرید گربه ترکیش وان باید به 5 رنگ متفاوتی که دارند توجه داشته باشید:

  1. قرمز
  2. کرم
  3. سیاه و سفید
  4. ابی
  5. قهوه ای آبی

 خرید گربه ترکیش وان، گربه ای با شخصیت مهربان و پر تحرک:

این گربه ها ، بسیار بازیگوش هستند. گاهی ممکن است خودش را خجالتی جلوه بدهد اما بسیار نترس است؛ ترکیش وان‌ها رفتاری مستقل دارند و هرگز نوازش و مهربانی را رد نمی‌کنند و آنقدر عاشق نوازش هستند و گاهی به شما می‌ چسبند که کلافه‌ تان می ‌کنند.

گربه ‌ها این نژآد شناگرانی ماهر هستند و این خصلت در آن‌ها احتمالاً به این دلیل است که آن‌ها در محیطی پرآب زندگی می ‌کردند و در آن محیط، مجبور به شکار بوده‌اند و این غریزه طبیعی با وجود خانگی شدن این گربه‌ها هم چنان در آن‌ها وجود دارد؛ گربه ترکیش وان رفتار خوبی با حیوانات دیگر، غریبه ها وکودکان دارد.

نکته مهمی که که در هنگام خرید گربه ترکیش وان باید به خاطر داشته باشید این است که، این گربه می تواند خودش را به راحتی به هر محیطی وقف بدهم مثل محیط های اپارتمانی اما بیشتر ترجیح می دهد در محیطی باشد که بتواند برود بیرون و بازی کند.

خرید گربه ترکیش وان

8 نکته ی مهم مراقبتی بعد از خرید گربه ترکیش وان:

  • موی بدن این نژاد در زمستان زخیم م یشود ودر تابستان نازک می شود پس حواستان به کوتاهی به موقع موهایش باشد تا مشکلی برایتان به وجود نیاید.
  • ترکیش ون را تنها در منزل خود نگه دارید. به دلیل پخش شدن بیماری توسط گربه های دیگر، بهتر است او را بیرون نبرید تا از انتقال بیماری به این گربه جلوگیری شود. با این کار از حملات احتمالی سگ ها به او نیز جلوگیری می کنید.
  • این گربه نیاز به نظافت روزانه، استحمام منظم و گرفتن ناخن هایش دارد
  • روزانه چشم های او را پاک کنید
  • حداقل ماهی یک بار دندان هایش را مسواک بزنید
  • موهای این گربه را باید مرتب شانه زد تا کرکی نشود؛حداقل هر دو هفته یک بار موهای را برس بکشید.
  • برنامه غذایی مخصوص او را از پرورش دهنده دریافت کرده و طبق آن عمل کنید تا گربه تان دچار مشکلات گوارشی نشود
  • ترکیش وان ها مستعد ابتلا به بیماری ها و مشکلات زیادی هستند پس از سلامت گربه خود غافل نشوید.
خرید گربه ترکیش وان

خرید گربه ترکیش وان از کدام پرورش دهنده معتبر گربه در تهران امکان پذیر است؟

اگه دوست دارید بیشتر با گربه ها و زندگیشون و کارایی که انجام میدن آشنا بشید حتما مقاله ها و نوشته های پارسی کت رو بخونید و سوالاتتون رو تو قسمت نظرات از ما بپرسید یا به شماره هایی که توسایت هست با ما تماس بگیرید.

برای خرید بچه گربه های نژاد دار مثل پرشین و اسکاتیش فولد و انفولد و…. میتونید به سایت پارسی کت برید، حتی اگه تو شهر دیگه ای به جز تهران هستید هم پارسی کت براتون عکس و فیلم میفرسته و میتونید بچه گربه مورد علاقتون رو انتخاب کنید و بعد از اون خیلی سریع بچه گربتون رو سالم و سلامت در خونتون تحویل بگیرید.

بچه گربه ترکیش وان که از پارسی کت میخرید همشون واکسن زده هستن و از پدر و مادر وارداتی و کاملا اصیلن البته پارسی کت گواهینامه WFC از سازمان جهانی گربه ها از آلمان رو داره که این باعث میشه با خیال راحت تری گربه مورد علاقتون رو ازش بخرید.

لازمه اینو هم بدونید که بچه گربه های پارسی کت تا 55 روزگی از شیر مادرشون تغذیه میکنن نه شیر خشک و همین باعث میشه که وقتی  به سن بلوغ رسیدن مشکلات کمتری از لحاظ بیماری های جسمی داشته باشن و شما با خیال راحت بچه گربه خوشگلتون رو بزرگ کنید. برای دیدن عکسای نژادای مختلف بچه گربه های مثل اسکاتیش فولد و پرشین میتونید به اینستا یا سایت پارسی کت برید و حتی سوالی درباره نژادا داشتید از ما تو سایت بپرسید تا پرورش دهنده و مشاورای ما بهترین اطلاعات رو به شما بدن و راهنماییتون کنن.