انجام یک منحنی گلوکز خون برای سگ دیابتی خود

انجام یک منحنی گلوکز خون برای سگ دیابتی خود

دیابت سگ ها

اگر سگ شما به دیابت شیرین مبتلا است ، منحنی قند خون یک قسمت اساسی در ارزیابی پیشرفت و سلامتی او است. دامپزشک به چند دلیل ممکن است از شما بخواهد نمونه گلوکز خون را برای حیوان خانگی خود در خانه انجام دهید.

دلایل انجام منحنی گلوکز خون در خانه

در بسیاری از موارد ، وقتی حیوانی به بیمارستان دامپزشکی مراجعه می کند ، رفتار وی تغییر می کند. بسیاری از حیوانات خانگی دچار ترس و استرس می شوند. این استرس می تواند بر سطح گلوکز خون تأثیر منفی بگذارد ، و باعث می شود که سطح فقط به دلیل اثرات فیزیولوژیکی استرس بر بدن افزایش یابد (این امر خصوصاً در مورد گربه ها صدق می کند). منحنی گلوکز خون که در خانه انجام می شود در یک محیط کم تنش انجام می شود و احتمالاً منحنی تولید می کند که نمایندگی بیشتری از میزان واقعی گلوکز خون داشته باشد.

علاوه بر این ، منحنی های گلوکز خون باید هنگام غذا دادن به حیوان خانگی شما همانند معمول انجام شود. در یک محیط بیمارستانی ، بسیاری از حیوانات تمایلی به خوردن غذا ندارند ، این امر ممکن است بر نتایج منحنی قند خون تأثیر منفی بگذارد.

چگونه منحنی گلوکز خون را انجام دهیم

به طور معمول به سگ یا گربه خود غذا دهید. اولین نمونه خون را درست قبل از تزریق انسولین بگیرید ، گلوکز خون را اندازه بگیرید و آن را ضبط کنید. تزریق انسولین را همانند معمول انجام دهید. برای راهنمایی های خاص در مورد میزان اندازه گیری قند خون حیوان خانگی خود ، حتما با دامپزشک خود مشورت کنید. هرگز نباید مقدار انسولین حیوان خانگی خود را بدون مشورت با دامپزشک سگ یا گربه تغییر دهید.

به طور کلی ، شما باید نمونه خون را در فواصل دو ساعته و اندازه گیری قند خون را تکرار کنید تا زمانی که سطح گلوکز خون حیوان خانگی شما به زیر 150 تا 200 میلی گرم در دسی لیتر برسد.

هنگامی که سطح گلوکز خون به زیر 150 تا 200 میلی گرم در دسی لیتر رسید ، نمونه خون بگیرید ، گلوکز خون را هر ساعت اندازه گیری و ثبت کنید.

گرفتن نمونه خون و اندازه گیری قند خون حیوان خانگی خود را هر ساعت ادامه دهید تا قند خون افزایش یابد. افزایش سطح گلوکز خون به این معنی است که اثرات انسولین از بین رفته است.

شما میتوانید سرنگ های مخصوص برای تزریق انسولین را از سایت رویان مد خریداری بفرمایید .

نحوه بدست آوردن و اندازه گیری نمونه های خون

برای اندازه گیری میزان گلوکز خون سگ یا گربه فقط یک نمونه خون بسیار کوچک لازم است.

دستگاه های اندازه گیری گلوکز خون مختلفی وجود دارد که در خانه برای اندازه گیری قند خون حیوان خانگی شما استفاده می شود.

دامپزشک می تواند به شما در انتخاب کنتور مناسب کمک کند.

فروشگاه حیوانات خانگی پارسی کت

پارسی کت آرایشگاه تخصصی حیوانات خانگی در منطقه سعادت آباد

آرایشگران پارسی کت دارای مدارک بین المللی می باشند و  در محیطی آرام و دوست داشتنی انواع خدمات اصلاح، کوتاه کردن، آرایش و گریم گربه را انجام می دهند ..

برخی خدمات پارسی کت

آرایش و اصلاح تخصصی تمای نژادها با قیچی و ماشین اصلاح

شستوشو با شامپوهای با کیفیت  

خدمات ناخن، رنگ، گره زدایی، همسان سازی مو

و مشاوره تخصصی

شما می توانید انواع گربه های پرشین ، اسکاتیش و بریتیش را در سایت پارسی کت مشاهده و خریداری کنید .

تمامی گربه های این مجموعه واکسیناسیون شده و دارای کارت سلامت هستند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر ، خرید گربه و اصلاح سگ و گربه می توانید به سایت پارسی کت مراجعه کنید .