نکات مهم پیاده روی با گربه و 6 نکته مهم

بازدید: 2,698 بازدید
نکات مهم پیاده روی با گربه ها
  • نکات مهم پیاده روی با گربه

    نکات مهم پیاده روی با گربه
    نکات مهم پیاده روی با گربه | نکات مهم پیاده روی با گربه

    نکات مهم پیاده روی با گربه؛ هنگام پیاده روی با گربه ها هشیار باشید

    وقتی با گربه‌تان بیرون خانه پیاده روی میکنید، حواستان کاملا به او باشد که چه کاری انجام میدهد. اماده کردن علف برای خوردن گربه در خانه میتواند نیازهای او برای خوردن سبزیجات را در بیرون از خانه برطرف کند. او ممکن است در طول مسیر به سمت سطل زباله برود یا بخواهد لاشه حیوان مرده ای را بخورد.

    در این حالت او را دور کرده و توجهش را به ادامه پیاده روی جلب کنید. همینطور که پیاده روی میکنید او را از بوته‌های کم ارتفاع و جوی آب و جاهایی که دسترسی آسانی به آنجا ندارید دور کنید.گربه‌ها اغلب جاهای تاریک و بسته را دوست دارند چراکه در آن احساس امنیت میکنند.

    آنها همچنین ممکن است جذب بوهایی مانند لاشه موش ها و یا پرندگان مرده شوند. با این حال شما نمیتوانید در تمام طول مسیر گربه‌تان را درون یک بادکنک پلاستیکی قرار دهید.(در این حالت خود گربه تان نیز تمایلی به پیاده روی نخواهد داشت)
    بنابراین بهتر است بگذارید گربه تان اندکی محیط جدید را تجربه کنید.

    پیاده روی با بند بیرون خانه بسیار متفاوت از درون خانه است. چراکه عوامل زیادی وجود دارد که باعث پرت شدن حواس گربه شود.
    این عوامل میتواند به کل حواس گربه را از چیزهایی که یاد گرفته است پرت کند.

    در این حالت او نه به تشویقی و نه چیزهایی که یاد گرفته است فکر میکند و تنها حواسش به محیط و صداهای اطراف است. به جای اینکه بترسید و دستپاچه شوید و سعی کنید گربه تان فرمانتان را اجرا کند اجازه دهید تا به محیط بیرون خو بگیرد.

    نکات مهم پیاده روی با گربه
    نکات مهم پیاده روی با گربه | نکات مهم پیاده روی با گربه

    پیاده روی با گربه میتواند لذت بخش باشد

    همواره به هنگام پیاده روی با گربه تان صبور باشید عوامل زیادی در بیرون وجود دارد که ممکن است حواس گربه تان را پرت کند.
    پیاده روی هایتان را به تجربه ای لذت بخش تبدیل کنید و مطمئن شوید که گربه تان از آن لذت خواهد برد. اگر گربه تان به یک مکان عادت کرد پیاده روی را در یک مکان دیگر انجام دهید. هر ماجراجویی میتواند چالش جدیدی باشد.

    نکات پیاده روی بیرون از خانه با گربه

    سعی کنید برای شروع پیاده روی گربه تان در محیطی ساکت و محصور با محیط بیرون آشنا شود. اگر در شهر زندگی میکنید مثلا میتوانید از محیط بسته حیاط خانه شروع کنید.

    محوطه بسته امنیت بیشتری دارد و چنانچه گربه تان از قلاده تنی خود فرار کرد با مشکل روبرو نخواهد شد. زمانی که گربه تان به محیط بیرون عادت کرد و سعی نکرد خودش را از قلاده بیرون بیاورد شما میتوانید برای پیاده روی به هر جای دیگری بروید.

    وقتی گربه تان بند را میکشد به احتمال زیاد شما هم بند را خواهید کشید. این کار را انجام ندهید. گربه تان با این کار نسبت به قلاده اش – از هر نوع که باشد – تنفر پیدا میکند. به جای اینکار گربه تان را بغل کنید و چند قدم آنطرف تر به سمتی که او میخواست برود او را قرار دهید.
    با درآوردن صدای بوسیدن و یا گذاشتن پا جلوی او او را تشویق کنید که کنارتان بماند. اگر واقعا گرسنه باشد ممکن است خوراکی توجهش را جلب کرده باشد. گربه تان باید بیاموزد به جای اینکه برای خودش راه برود در کنار شما پیاده روی کند.

    اگر در جاهایی از مسیر لازم است او را با بند هدایت کنید فشار اندکی وارد کرده و رها کنید. لازم نیست برای هدایت گربه تان از واژه خاصی استفاده کنید و گفتن پیش کافی است .

    نکات مهم پیاده روی با گربه
    نکات مهم پیاده روی با گربه| نکات مهم پیاده روی با گربه

    امنیت به هنگام پیاده روی با گربه

    مطمئن شوید که هنگام پیاده روی تمام حواستان به گربه تان است. نکات مهم پیاده روی با گربه ها، عوامل احتمالی مانند عبور خودروها و سگ ها و پرندگان ممکن است باعث شود گربه تان یکدفعه از جا بپرد.

    پیاده روی بیرون خانه را در مسیری کوتاه و محلی آرام و بسته انجام دهید تا کربه تان به بند و قلاده تنی عادت کند.پیاده روی را به فعالیتی روزانه تبدیل کنید و مطمئن شوید گربه تان از آن لذت خواهد برد؛ به خاطر داشته باشید گربه تان باید از کارهایی که انجام میدهد لذت ببرد.
    اکثر گربه ها این تمرینات را نه به خاطر خشنودی صاحبشان بلکه به این دلیل که از انجام آن لذت میبرند انجام میدهند. البته باید گفت آنها دوست دارند که توسط شما تشویق شده و جایزه دریافت کنند. در حقیقت معنای واقعی مستقل بودن گربه ها این است.

    گربه های اهلی موجوداتی هستند که به تنهایی به شکار میروند و برای به دست آوردن غذا و سرپناه تنها به خودشان متکی هستند و رفتارهای اجتماعی آنها همانند سگها و انسانها نیست. مطمئن شوید که از پیاده رویتان لذت میبرید.

    خرید بچه گربه اصیل از کدام پرورش دهنده معتبر گربه در تهران امکان پذیر است؟

    اگه دوست دارید بیشتر با گربه ها و زندگیشون و کارایی که انجام میدن آشنا بشید حتما مقاله ها و نوشته های پارسی کت رو بخونید و سوالاتتون رو تو قسمت نظرات از ما بپرسید یا به شماره هایی که توسایت هست با ما تماس بگیرید.

    نکات مهم پیاده روی با گربه
    نکات مهم پیاده روی با گربه | نکات مهم پیاده روی با گربه

    برای خرید بچه گربه اصیل و نژاد دار مثل پرشین و اسکاتیش فولد و انفولد و…. میتونید به سایت پارسی کت برید، حتی اگه تو شهر دیگه ای به جز تهران هستید هم پارسی کت براتون عکس و فیلم میفرسته و میتونید بچه گربه مورد علاقتون رو انتخاب کنید و بعد از اون خیلی سریع بچه گربتون رو سالم و سلامت در خونتون تحویل بگیرید.

    بچه گربه های اصیل ای که از پارسی کت میخرید همشون واکسن زده هستن و از پدر و مادر وارداتی و کاملا اصیلن ، البته پارسی کت گواهینامه (WFC)  از سازمان جهانی گربه ها از آلمان رو هم داره که این باعث میشه با خیال راحت گربه مورد علاقتون رو ازش بخرید.

    لازمه اینو هم بدونید که بچه گربه های پارسی کت تا 55 روزگی از شیر مادرشون تغذیه میکنن نه شیر خشک و همین باعث میشه که وقتی  به سن بلوغ رسیدن مشکلات کمتری از لحاظ بیماری های جسمی داشته باشن و شما با خیال راحت بچه گربه خوشگلتون رو بزرگ کنید.

    برای دیدن عکسای نژادای مختلف بچه گربه های مثل اسکاتیش فولد و پرشین میتونید به اینستا یا سایت پارسی کت برید و حتی سوالی درباره نژادا داشتید از ما تو سایت بپرسید تا پرورش دهنده و مشاورای ما بهترین اطلاعات رو به شما بدن و راهنماییتون کنن

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    دسته‌بندی آموزش گربه ها
    اشتراک گذاری
    نوشته های مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یوتوپ
    گربه ها

    هیچ محصولی در گربه ها نیست.

    ورود به سایت