بچه گربه اسکاتیش، بریتیش، پرشین، هیمالین

بازدید: 1,957 بازدید
بچه گربه اسکاتیش، بریتیش، پرشین، هیمالین
  • بچه گربه اسکاتیش، بریتیش، پرشین، هیمالین

    از جمله بچه گربه هایی که همیشه به دنبال آنها می گردیم، بچه گربه های اسکاتیش هستند. این نژاد از گربه ها دارای اندام بزرگ و قوی، سر بزرگ و گوش های کوتاه و منحصر به فرد هستند.

    آنها دارای پوستی ضخیم و پرزه هستند که باعث می شود ظاهری خاص و جذاب داشته باشند. بچه گربه های اسکاتیش همچنین دارای رفتارهای خاص و دوست داشتنی هستند که باعث می شود افراد بیشتری به آنها علاقه مند شوند.

    بریتیش نیز یکی از نژادهای محبوب بچه گربه هاست. این گربه ها دارای سر بزرگ، چشمان گرد و گوش های کوتاه و خمیده هستند. آنها دارای پوستی نرم و موهای کوتاه و ضخیم هستند که باعث می شود ظاهری بسیار زیبا و دلنشین داشته باشند. بچه گربه های بریتیش دارای رفتار دوست داشتنی و صمیمی هستند که باعث می شود افراد بسیاری به آنها علاقه مند شوند.

    پرشین نیز یکی دیگر از نژادهای محبوب بچه گربه هاست. این گربه ها دارای صورتی گرد و چشمان بزرگ و گوش های کوتاه و منحصر به فرد هستند.

    آنها دارای پوستی نرم و موهای بلند و زیبا هستند که باعث می شود ظاهری بسیار جذاب و دلنشین داشته باشند. بچه گربه های پرشین دارای رفتارهای زیبا و دوست داشتنی هستند که باعث می شود افراد بسیاری به آنها علاقه مند شوند.

    هیمالین نیز یکی از نژادهای محبوب بچه گربه هاست. این گربه ها دارای صورتی گرد و چشمان بزرگ و گوش های کوتاه و خمیده هستند.

    آنها دارای پوستی نرم و موهای بلند و زیبا هستند که باعث می شود ظاهری بسیار جذاب و دلنشین داشته باشند. بچه گربه های هیمالین دارای رفتارهای دوست داشتنی و مهربان هستند که باعث می شود افراد بسیاری به آنها علاقه مند شوند.

    به طور کلی، بچه گربه های اسکاتیش، بریتیش، پرشین و هیمالین از جمله نژادهای بسیار زیبا و دلنشینی هستند که با ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود، همیشه توانسته اند دل های افراد بسیاری را به خود جلب کنند.

    اگر به دنبال یک بچه گربه زیبا و دوست داشتنی هستید، حتما به این نژادها توجه کنید و از زیبایی و دوست داشتنی بودن آنها لذت ببرید.

    بچه گربه های اسکاتیش، بریتیش، پرشین و هیمالین از جمله نژادهای محبوب بچه گربه ها هستند. این نژادها دارای ویژگی های خاص و زیبایی هستند که باعث می شود بچه گربه های آنها بسیار جذاب و دلنشین به نظر برسند.

    بچه گربه های اسکاتیش، با توجه به ظاهر خاص و منحصر به فردشان، از جمله محبوب ترین نژادهای بچه گربه ها هستند. این نژاد دارای چشمان بزرگ و گوش های بلند است که ظاهر زیبایی به آنها می بخشد. بچه گربه های اسکاتیش علاوه بر زیبایی، با هوش و باهوش هستند و به راحتی می توانند به آموزش های مختلف پاسخ دهند.

    بچه گربه های بریتیش نیز از نظر ظاهری بسیار دلنشین و جذاب هستند. این نژاد دارای فیزیک قوی و بدن قوی است که باعث می شود بچه گربه های بریتیش بسیار فعال و پرانرژی باشند. این نژاد از بچه گربه ها به راحتی می توانند با دیگر حیوانات خانگی هماهنگی داشته باشند و با آنها دوستی کنند.

    بچه گربه های پرشین نیز از جمله نژادهای محبوب بچه گربه ها هستند. این نژاد دارای پوست های زیبا و موهای بلند و نرم است که ظاهر دلنشینی به آنها می بخشد. بچه گربه های پرشین بسیار باهوش و مهربان هستند و به راحتی می توانند با محیط زندگی خود سازگار شوند.

    و در آخر، بچه گربه های هیمالین نیز از جمله نژادهای جذاب بچه گربه ها هستند. این نژاد دارای چشمان زیبا و پوست های نرم و مخملی است که ظاهر جذابی به آنها می بخشد. بچه گربه های هیمالین بسیار دوست داشتنی و مهربان هستند و با محیط زندگی خود به راحتی سازگاری پیدا می کنند.

    به طور کلی، بچه گربه ها موجودات بسیار دلنشین و باهوشی هستند که با داشتن یکی از نژادهای اسکاتیش، بریتیش، پرشین یا هیمالین می توانید لحظات شادی و خوشی را به اشتراک بگذارید. امیدوارم این مقاله برای شما مفید و جذاب بوده باشد.

    بچه گربه ها موجودات بامزه ای هستند و اکثر افرادی که میخواهند گربه ای خریداری کنند یا به اصلاح به سرپرستی بگیرند ترجیح میدهند یک بچه گربه باشد تا بتوانند علاوه بر لذت شیر دادن به ان تمامی  کارها و عادت های مناسب با محل زندگی خود را به انها اموزش دهند.

    بچه گربه اسکاتیش، بریتیش، پرشین
    بچه گربه اسکاتیش، بریتیش، پرشین

    اما یکی از نکته ها و مواردی که در زمان خرید بچه گربه اسکاتیش، بریتیش، پرشین، هیمالین باید به ان توجه کرد خوردن به اندازه شیر مادر است و نیز ماندن حداقل 50 روز تا 2 ماه در کنار مادر برای استرس نگرفتن مادر و بچه گربه ها است که این نکته را تنها پرورش دهنده های معتبر دارای مدرک رعایت میکنند و دیگر فروشندگان موجود در سایت های مجازی با زودتر از موعد به فروش گذشتن بچه گربه ها باعث ازار دیدن مادر و نرسیدن مواد مغذی به بدن بچه گربه میشود.

    در ادامه این نوشته توضیحاتی درباره ویژگی های هر کدام از بچه گربه اسکاتیش، بریتیش، پرشین، هیمالین به شما ارائه خواهیم داد تا بتوانید بهترین گزینه را برای نگهداری در خانه خود انتخاب کنید، با ما همره باشید.

    وزن نرمال زمان خرید بچه گربه اسکاتیش، بریتیش، پرشین، هیمالین

    وزن بچه گربه تازه متولد شده بین 85 تا 120 گرم باید باشد و هر هفته حدود 120 گرم باید به وزن بچه گربه شما اضافه شود، پس در سن 4 هفتگی باید وزن ان حدودا نزدیک به نیم کیلو برسد و بعد از ان تا سن 6 ماهگی باید هر ماه حدود نیم کیلو گرم وزن اضافه کند.

    بچه گربه اسکاتیش، بریتیش، پرشین، هیمالین
    بچه گربه اسکاتیش، بریتیش، پرشین، هیمالین|بچه گربه اسکاتیش، بریتیش، پرشین، هیمالین|بچه گربه اسکاتیش، بریتیش، پرشین، هیمالین

    ویژگی های رفتاری و شخصیتی بچه گربه اسکاتیش، بریتیش، پرشین، هیمالین

    بچه گربه اسکاتیش:

    بچه گربه های اسکاتیش‌ گربه‌هایی باهوش، مهربان و بازیگوش هستند، این شخصیت دوست‌داشتنی آن‌ها و ظاهر بانمکشان باعث شده است که در چند سال اخیر محبوبیت بسیاری کسب کنند این ویژگی اجتماعی بودن انها از کودکی تا بزرگسالی انها ، همراهشان است.

    بچه گربه بریتیش:

    بچه گربه‌ های بریتیش که یکی از محبوب ‌ترین نژادها به شمار می روند به ذات مهربان، شخصیت آرام و ارتباط قوی‌ ای که آنها با  صاحب خود برقرار میکنند شناخته می شوند، بریتیش شورت هیر مانند تمامی نژاد های دیگر گربه‌ها به صورت ذاتی مستقل است اما این نژاد به خصوص به دلیل شخصیت مهربان، وفادار و دوست ‌داشتنی خود شناخته شده است و همین باعث شده که قیمت گربه بیریتیش نسبت به قبل کمی بالاتر برود.

    شخصیت خوش خلق و خو، بسیار وفادار و البته بازیگوش و کنجکاو بچه گربه های بریتیش باعث شده که این گربه زیبا همراهی خوب برای افراد تنها و خانواده‌های دارای فرزند، به شمار بیاید و حتی همدم خوبی برای افراد سالمند در خانه سالمندان و یا در خانه خودشان بادش.

    بچه گربه اسکاتیش، بریتیش، پرشین، هیمالین
    بچه گربه اسکاتیش، بریتیش، پرشین، هیمالین|بچه گربه اسکاتیش، بریتیش، پرشین، هیمالین

    بچه گربه پرشین:

    بچه گربه های نژاد پرشین درست مانند بچه گربه های دیگر نژاد ها مانند بیریتیش و اسکاتیش فعالیت زیادی دارند و عاشق بازی هستند اما بعد از بزرگ شدن از میزان فعالیت آنها کم میشود و آرام میشوند، دقیقا به همین دلیل است که از نژاد های پر طرفدار برای نگهداری در خانه ها هستند و البته قیمت بچه گربه پرشین نسبت به بچه گربه های سایر نژاد ها گران تر است.

    بچه گربه های پرشین علاقه زیادی به محیط های آرام و یکنواخت دارند، آنها گربه های آرامش بخشی هستند و خانه ای آرام که تغییرات روزانه کمی در دکور و افراد خانواده داشته باشد را ترجیح می دهند، این گربه های زیبا با چشمان ردشت و خوش رنگ خود و صدای آرام و ملیحی که دارند آرامش را برای شما و اعضای خانواده شما ایجاد میکنند و نیز گزینه مناسبی برای خانه های اپارتمانی که فضای کوچکی دارند می باشند.

    بچه گربه اسکاتیش، بریتیش، پرشین، هیمالین
    بچه گربه اسکاتیش، بریتیش، پرشین، هیمالین|بچه گربه اسکاتیش، بریتیش، پرشین، هیمالین|بچه گربه اسکاتیش، بریتیش، پرشین، هیمالین|بچه گربه اسکاتیش، بریتیش، پرشین، هیمالین|بچه گربه اسکاتیش، بریتیش، پرشین، هیمالین

    بچه گربه هیمالین:

    بچه گربه های هیمالین رفتار دوستانه ای دارد و گاهی علاقه اش را از طریق گاز های کوچک نشان می دهد و همچنین یک همدم خوب است و به دلیل کم توقع بودن و داشتن بهترین خصوصیات گربه های پرشین و سیامی، می تواند حیوان خانگی بسیار مناسبی برای شما باشد.

    تشخیص اصالت بچه گربه اسکاتیش، بریتیش، پرشین، هیمالین

    برخی از استاندارد هایی که با بررسی آن ها، امکان تشخیص اصالت گربه وجود دارد، شامل: رنگ چشم، موی گربه ‌ها، طرح‌ ها و یا مدل های روی بدن آن‌ ها می شود.

    با توجه به موارد گفته شده امکان تشخیص نژاد گربه از نظر فیزیکی وجود دارد، البته این که بخواهید از روی رنگ و طرح هر کدام از نژاد ها اصالت گربه ها را بررسی کنید، کار دشواری است و به تجربه بسیار نیاز دارد و بهتر است که این کار را به افراد ماهر و با تجربه بسپارید.

    یک نکته ای که بهتر است در هنگام خرید بچه گربه اصیل به یاد داشته باشید، این است که گربه ‌های خانگی رنگ ‌ها و مدل‌ های متنوعی دارند.

    هم چنین بلندی مو هایشان متنوع و متفاوت است که گاهی اوقات اندازه مو هایشان به نژاد انها ، بستگی دارد؛ برای اطلاع از دیگر ویژگی های گربه های اصیل با نژاد های مختلف میتوانید سایر مقالات این سایت را مشاهده کنید.

    بچه گربه اسکاتیش، بریتیش، پرشین، هیمالین
    بچه گربه اسکاتیش، بریتیش، پرشین، هیمالین|بچه گربه اسکاتیش، بریتیش، پرشین، هیمالین|بچه گربه اسکاتیش، بریتیش، پرشین، هیمالین

    خرید گربه های اصیل و با نژاد از کدام پرورش دهنده معتبر گربه در تهران امکان پذیر است؟

    اگه دوست دارید بیشتر با گربه ها و زندگیشون و کارایی که انجام میدن آشنا بشید حتما مقاله ها و نوشته های پارسی کت رو بخونید و سوالاتتون رو تو قسمت نظرات از ما بپرسید یا به شماره هایی که توسایت هست با ما تماس بگیرید.

    برای خرید بچه گربه های نژاد دار مثل پرشین و اسکاتیش فولد و انفولد و…. میتونید به سایت پارسی کت برید، حتی اگه تو شهر دیگه ای به جز تهران هستید هم پارسی کت براتون عکس و فیلم میفرسته و میتونید بچه گربه مورد علاقتون رو انتخاب کنید و بعد از اون خیلی سریع بچه گربتون رو سالم و سلامت در خونتون تحویل بگیرید.

    بچه گربه هایی که از پارسی کت میخرید همشون واکسن زده هستن و از پدر و مادر وارداتی و کاملا اصیلن البته پارسی کت گواهینامه WFC از سازمان جهانی گربه ها از آلمان رو داره که این باعث میشه با خیال راحت تری گربه مورد علاقتون رو ازش بخرید.

    لازمه اینو هم بدونید که بچه گربه های پارسی کت تا 55 روزگی از شیر مادرشون تغذیه میکنن نه شیر خشک و همین باعث میشه که وقتی  به سن بلوغ رسیدن مشکلات کمتری از لحاظ بیماری های جسمی داشته باشن و شما با خیال راحت بچه گربه خوشگلتون رو بزرگ کنید.

    برای دیدن عکسای نژادای مختلف بچه گربه های مثل اسکاتیش فولد و پرشین میتونید به اینستا یا سایت پارسی کت برید و حتی سوالی درباره نژادا داشتید از ما تو سایت بپرسید تا پرورش دهنده و مشاورای ما بهترین اطلاعات رو به شما بدن و راهنماییتون کنن.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    دسته‌بندی بلاگ گربه مقاله ها و دانش روز
    اشتراک گذاری
    نوشته های مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یوتوپ
    گربه ها

    هیچ محصولی در گربه ها نیست.

    ورود به سایت