گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور

بازدید: 1,897 بازدید
گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور
  • گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور

    اگر گربه داشته باشید، حتما با تجربه های جالب و خاصی روبرو شده اید. بچه گربه ها نیز یکی از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین موجوداتی هستند که می توانید در خانه خود داشته باشید. وقتی یک گربه ماده بچه های خود را به دنیا می آورد، فرایندی بسیار جالب و دیدنی را مشاهده می کنید.

    گربه ها به طور طبیعی از قبل از تولد بچه های خود برای محافظت از آنها آماده می شوند. این حیوانات زیبا و خوش اخلاق، بچه هایشان را با دقت و مراقبت بسیاری بزرگ می کنند. بچه گربه ها نیز از طریق بازی های خود، مهارت های جدیدی را یاد می گیرند و رشد می کنند.

    بچه گربه های نر و ماده در شیپور نیز بسیار دوست داشتنی هستند. این حیوانات کوچک و بامزه، با حرکات شیطون و بازی های خنده دار خود، همیشه برای شما سرگرمی فراهم می کنند. آنها از طریق بازی های خود، مهارت های اجتماعی و فیزیکی خود را تقویت می کنند و به رشد و توسعه خود ادامه می دهند.

    در نهایت، گربه ها به عنوان حیواناتی بسیار هوشمند و مهربان شناخته می شوند که همیشه به ما لحظات شادی و خوشی می بخشند. اگر دوست دارید یک گربه بچه نر یا ماده در شیپور داشته باشید، حتما این تجربه فوق العاده را امتحان کنید. اطمینان دارم که با داشتن یک گربه بچه، زندگی شما پر از شادی و خوشحالی خواهد شد.

    گربه ها به عنوان حیوانات خانگی بسیار محبوب و دوست داشتنی شناخته می شوند. آنها با ظاهر زیبا و رفتارهای خنده دار خود، قلب های افراد را فتح می کنند. گربه ها به دلیل شخصیت های مختلفی که دارند، همیشه برای ما سرگرم کننده هستند. از گربه های آرام و مهربان تا گربه های پرانرژی و شیطون، هر کدام دارای جذابیت خاص خود هستند.

    بچه گربه ها به عنوان جوانترین اعضای خانواده گربه، همیشه برای ما شگفتی های جدید و خاص به ارمغان می آورند. آنها با بازی های خود و رفتارهای بی پروا، همه را شگفت زده می کنند. نگهداری از بچه گربه ها نیازمند صبر و توجه ویژه است، اما این تلاش ها به زودی پاداش خود را به ما می دهند.

    در شیپور، خرید و فروش گربه های نر و ماده و همچنین بچه گربه ها بسیار رایج است. افراد مختلفی از این فرصت برای تهیه یک همراه وفادار و دوست داشتنی برای خانواده خود استفاده می کنند. اپلیکیشن ها و سایت های مختلفی وجود دارند که این امکان را برای ما فراهم می کنند تا با گربه های مختلف آشنا شویم و انتخابی مناسب برای خود داشته باشیم.

    به طور کلی، نگهداری از گربه ها به عنوان حیوانات خانگی بسیار لذت بخش و مفید است. آنها به عنوان همراهان وفادار و دوست داشتنی، همیشه در کنار ما هستند و به ما لحظات شادی و آرامش می بخشند. بنابراین، اگر شما هم به دنبال یک همراه وفادار و دوست داشتنی هستید، خرید یک گربه نر یا ماده و یا حتی یک بچه گربه می تواند گزینه ای عالی برای شما باشد.

    گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور
    گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور | گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور|گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور

    در سال های اخیر خرید گربه بجای سگ برای ایرانی ها بسیار رواج پیدا کرده است زیرا نگهداری از گربه به دلیل نیاز نداشتن به بیرون بردن از خانه بسیار راحت تر است، به همین دلیلی بسیاری از افراد در اپلیکشن ها و سایت های مختلفی اقدام به فروش  گربه های نر و ماده و همچنین بچه گربه ها کرده اند.

    گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور در انواع نژاد ها وجود دارد و میتوانید حتی با قیمت کم نیز این گربه ها را خریداری کنید اما نکته مهم این است که بعضی از افراد برای کسب سود بیشتر اقدام به توله کشی زیاد و فراتر از ظرفیت گربه های ماده میکنند و در همان روزهای ابتدایی که وابستگی مادر و بچه گربه بسیار زیاد است انها را جدا کرده و به فروش میرساند که این موارد علاوه بر صدمات جانی به مادر باعث افسردگی و بیماری شدید و بی قراری نیز در ان میشود.

    از این رو خرید گربه و بچه گربه با هر جنسیتی که باشند بهتر است از پرورش دهندگان معتبر که هم به فکر سلامت بچه گربه و مادر هستند صورت بگیرد در این صورت گربه شما در بزرگسالی  با مشکلات جسمی و بیماری ها نیز روبرو نخواهد شد؛ در ادامه توضیحاتی درباره پرورش دهنده معتبر را به شما ارائه خواهیم داد.

    گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور
    گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور | گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور|گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور|گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور

    تشخیص اصالت نژاد گربه

    برخی از استاندارد هایی که با بررسی آن ها، امکان تشخیص اصالت گربه وجود دارد، شامل: رنگ چشم، موی گربه ‌ها، طرح‌ ها و یا مدل های روی بدن آن‌ ها می شود. با توجه به موارد گفته شده امکان تشخیص نژاد گربه از نظر فیزیکی وجود دارد.

    البته این که بخواهید از روی رنگ و طرح هر کدام از نژاد ها اصالت گربه ها را بررسی کنید، کار دشواری است و به تجربه بسیار نیاز دارد و بهتر است که این کار را به افراد ماهر و با تجربه بسپارید.

    یک نکته ای که بهتر است در هنگام خرید بچه گربه و گربه بالغ اصیل به یاد داشته باشید، این است که گربه ‌های خانگی رنگ ‌ها و مدل‌ های متنوعی دارند. هم چنین بلندی مو هایشان متنوع و متفاوت است که گاهی اوقات اندازه مو هایشان به نژاد انها ، بستگی دارد.

    گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور
    گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور | گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور|گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور|گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور

    وزن نرمال برای خرید گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور

    وزن بچه گربه تازه متولد شده بین 85 تا 120 گرم باید باشد و هر هفته حدود 120 گرم باید به وزن بچه گربه شما اضافه شود، پس در سن 4 هفتگی باید وزن ان حدودا نزدیک به نیم کیلو برسد و بعد از ان تا سن 6 ماهگی باید هر ماه حدود نیم کیلو گرم وزن اضافه کند.

    غذا دادن به بچه گربه چند روزه بعد از خرید از پروش دهنده معتبر

    بعد از 4 هفتگی میتوانید برای بچه گربه تازه متولد شده خود ظرف آب قرار دهید تا آب  مورد نیاز بدنش هم از این طریق تامین شود و نیز اب خوردن را به تنهایی یاد بگیرد بهترین ظرف آب و غذا برای بچه گربه ها ظرفی پهن و کم عمق است و این شرایط را بیشتر باید برای گربه های نژاد پرشین رعایت کنید زیرا بخاطر صورت فلت یا تختی که دارن غذا خوردن از ظرف های بلند با عمق زیاد برایشان سخت است و باید ظرف های با لبه کم انتخاب کنید.

    گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور
    گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور | گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور|گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور

    خرید بچه گربه بهتر است یا گربه بالغ؟

    اگر می خواهید گربه راحت تر با شما خو بگیرد و به سرعت به محیط جدید عادت کند، ما خرید بچه گربه را پیشنهاد می کنیم بخصوص اگر در خانه حیوان خانگی دیگری مانند سگ دارید بچه گربه می تواند به راحتی با حیوان خانگی دیگر شما ارتباط برقرار نماید.

    چه نژاد گربه ای برای خرید گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور مناسب است؟

    جدا از اینکه کدام نژاد گربه ها را دوست دارید باید به ویژگی ظاهری و خلق و خوی آنها توجه کنید؛ گربه ‌های بازیگوش به راحتی با همه خو می‌گیرند و می ‌توان مهارت‌های مختلفی را به آن‌ها آموزش داد و این ویژگی‌ها تا سنین بزرگسالی آن‌ها ادامه می‌یابد، نژادهای بریتیش، امریکن شورت هیر و سیامی در دسته گربه‌ های بازیگوش و فعال قرار می‌گیرند.

    دسته ‌ای دیگر از گربه‌ها آرام و مطیع هستند و چنانچه مایل به خرید گربه با این ویژگی هستید می‌توانیم نژادهایی مانند پرشین و اسکلتیش را به شما پیشنهاد دهیم که بیشتر مایل به استراحت و لم دادن هستند و البته گربه ها پرشین زیاد علاقه ای به نوازش شدن هم ندارند.

    در ادامه نژاد های پر طرفدار گربه را به شما معرفی خواهیم کرد که در بین ایرانیان و حتی خارجی ها انتخاب اول می باشند

    گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور
    گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور | گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور|گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور|گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور
    1. گربه اسکاتیش

    گربه نژاد اسکاتیش فولد از جثه‌ای متوسط، سری گرد و چشمانی درشت و برخوردار است و یکی از ویژگی‌های بارز آن گوش‌هایش است که به سمت جلو خم شده و حالت افتادگی دارند، گربه اسکاتیش فولد موهای کوتاهی دارد اما نوع مو بلند آن هم وجود دارد که به هایلند فولد معروف است.

    اگر خرید بچه گربه اسکاتیش فولد را در نظر دارید باید بدانید که در ابتدا گوش‌هایشان صاف است اما از هفته سوم به بعد حالت خمیده پیدا کرده و ممکن است دوباره حالت صاف خود را بازیابد. از جمله ویژگی‌های گربه اسکاتیش فولد می ‌توان به مهربانی، ساکت و آرام بودن و همچنین برقراری ارتباط نزدیک با اطرافیان اشاره کرد دیگر آن که گربه نژاد اسکاتیش فولد تا حدی اکتیو می‌باشد و به انجام بازی علاقه نشان می‌دهد

    1. گربه پرشین

    این نژاد گربه که البته علاقمندان بی‌شماری دارد یکی از بهترین نژادهای گربه است و بسیاری از افراد مایلند خرید گربه را از این نژاد انجام دهند. گربه پرشین به آرام و مهربان بودن شهرت دارد و به خاطر صورت فلت و پهنی که دارد چهره‌ای دوست داشتنی پیدا کرده است.

    اما اگر به دنبال یک گربه باهوش و زبر و زرنگ هستید، بهتر است برای خرید گربه خانگی، بچه گربه یا گربه بالغی از نژاد دیگر تهیه کنید. ضمن آن که این گربه موهای بلند با ریزش زیاد دارد و اگر نسبت به این موضوع حساس هستید بهتر است گربه‌هایی با موی کوتاه را انتخاب نمایید.

    گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور
    گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور | گربه و بچه گربه نر و ماده در شیپور
    1. گربه بریتیش

    این نژاد گربه دارای موهای کوتاهی است و ظاهر بسیار زیبایی دارد و اگر شما با موی بلند گربه‌ها و ریزش بیش از حد آن‌ها مشکل دارید، گربه مو کوتاه بریتانیایی می‌تواند یک انتخاب خوب باشد؛ این گربه می‌ تواند به سرعت با افراد نزدیک ارتباط بگیرد.

    خرید گربه های اصیل و با نژاد از کدام پرورش دهنده معتبر گربه در تهران امکان پذیر است؟

    اگه دوست دارید بیشتر با گربه ها و زندگیشون و کارایی که انجام میدن آشنا بشید حتما مقاله ها و نوشته های پارسی کت رو بخونید و سوالاتتون رو تو قسمت نظرات از ما بپرسید یا به شماره هایی که توسایت هست با ما تماس بگیرید.

    برای خرید بچه گربه های نژاد دار مثل پرشین و اسکاتیش فولد و انفولد و…. میتونید به سایت پارسی کت برید، حتی اگه تو شهر دیگه ای به جز تهران هستید هم پارسی کت براتون عکس و فیلم میفرسته و میتونید بچه گربه مورد علاقتون رو انتخاب کنید و بعد از اون خیلی سریع بچه گربتون رو سالم و سلامت در خونتون تحویل بگیرید.

    بچه گربه هایی که از پارسی کت میخرید همشون واکسن زده هستن و از پدر و مادر وارداتی و کاملا اصیلن البته پارسی کت گواهینامه WFC از سازمان جهانی گربه ها از آلمان رو داره که این باعث میشه با خیال راحت تری گربه مورد علاقتون رو ازش بخرید.

    لازمه اینو هم بدونید که بچه گربه های پارسی کت تا 55 روزگی از شیر مادرشون تغذیه میکنن نه شیر خشک و همین باعث میشه که وقتی  به سن بلوغ رسیدن مشکلات کمتری از لحاظ بیماری های جسمی داشته باشن و شما با خیال راحت بچه گربه خوشگلتون رو بزرگ کنید.

    برای دیدن عکسای نژادای مختلف بچه گربه های مثل اسکاتیش فولد و پرشین میتونید به اینستا یا سایت پارسی کت برید و حتی سوالی درباره نژادا داشتید از ما تو سایت بپرسید تا پرورش دهنده و مشاورای ما بهترین اطلاعات رو به شما بدن و راهنماییتون کنن.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    دسته‌بندی بلاگ گربه مقاله ها و دانش روز
    اشتراک گذاری
    نوشته های مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یوتوپ
    گربه ها

    هیچ محصولی در گربه ها نیست.

    ورود به سایت